CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5 Μαρ 2009

Γυναίκες (ΙΙ): Η παράσταση

Εδώ
που δεν υπάρχουν συντεταγμένες
για τα σημεία τομής των ανθρώπων
που γλιστρούν από γλώσσες σιδηράς κοπής
αφήνοντας μια δίψα μετάλλου
σε κάτι χθεσινά πρωτοσέλιδα,
για πείτε μου, εσείς γυναίκες
τη γεωμετρία πού εξαφανίσατε του λόγου

Μέρες και νύχτες γύρευα τον κύκλο
που θα με οριοθετήσει ασφάλεια
με ένα ονειρόπιοτο στο λαρύγγι μου
μα αυτός στραγγίζει σε θάνατο γυαλί.
Πώς θα μπορούσε διαφορετικά να ήταν
αφού δε μου επιτρέπετε να σας μιλήσω
με τη γλώσσα που οι προγόνοι με θήλασαν,
πώς να φωνάξω πιο απλά πως όχι
όχι, δεν είμαι, δεν είμαι λυπημένη!
Αχ, γυναίκες που το στόμα μου σφραγίζετε
με τα έγγραφα ενός πρωτοειπωμένου
μέσα από μιαν ακρόαση τόσο ύποπτη
αγνοώντας το νιοστό της λέξης χρόνο

Με γδέρνουν οι κεραυνοί σας, γυναίκες
με καθηλώνουν σε έναν κήπο
και τα καρφιά σας τηγμένα στο χώμα
φυτρώνουν τις άγνωστες προθέσεις σας
μέσα στο παρτέρι της απαγόρευσης
ακόμα και μιας καλημέρας,
βροχή με γδέρνετε, εσείς γυναίκες
μέχρι το στεγνό στενό εγώ σας

Μα ας είναι... δεν είμαι
όχι, δεν είμαι από εσάς πιο λυπημένη