CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 Ιουν 2010

Μπαλάντα για ένα κύμα

Απλώθηκε γοργά στο λιμανάκι
η θάλασσα που μου ‘χε απομείνει
κι οι γλάροι σχηματίζαν λες ρυάκι
πριν κλείσουνε μέσα στο νου καμπύλη.
Φτερούγιζαν σα ν’ άνοιγαν την πύλη
μα είχε σε κάποιο από καιρό χαθεί
νερένιο της βαθύ ταξίδι κείνη.
Ποια μουσική, ποιο κύμα ακολουθεί...

Μου έστειλε κάποτε αηδονάκι
και το τραγούδι έγειρε στα χείλη
ω! τι γλυκά φτερούγισε φιλάκι
και φύσηξε αγέρας που με σβήνει.
Η δίψα που μου έμεινε με πίνει.
Γραφτό δεν είν’ η αγάπη μου να ‘ρθεί,
ξυπνά το όνειρο μου όμως μνήμη:
ποια μουσική, ποιο κύμα ακολουθεί…

Μα σύ γκρίζο βουβό μου βοτσαλάκι
φανέρωσε τα χρώματα τ' Απρίλη,
μαλλιά χαλκού κι αστεροκοκαλάκι
της όρασής μου πρώτη ήταν ύλη.
Δε λέει η πάχνη μου τώρα να φύγει.
Κι αχ! η καρδιά μου όλο καρτερεί
σα θέλει η φωνή της να επιμείνει:
ποια μουσική, ποιο κύμα ακολουθεί;

Κι αν δάκρυ μου στερέψει στο μαντήλι
η λήθη σε τι φλέβα να απλωθεί…
Δική μου θα ‘χω ερώτηση το δείλι:
ποια μουσική, ποιο κύμα ακολουθεί;